that's what you get when you let your heart win


Panik uppstod i mitt huvud idag när jag insåg att det är nio dagar kvar till julafton. Nio? Och såklart, på min sju timmars runda på stan snappade jag bara upp två julklappar. TVÅ. Bad me. Den tredje kommer i och för sig imorgon, hade inte kommit in på lagret idag.

Sen gick jag på bio. Såg den förbannade Twilight det är så mycket väsen om nu förtiden. Och jag förstår väl kanske varför man kan klara av att se den om och om igen. Att man har det begäret. För filmen tillfredställer en inte helt och hållet, så man sitter och hoppas att om man ser den en gång till kanske man blir nöjd sen. Jag är inte nöjd. Jag måste läsa boken. Sen måste jag se uppföljaren. Och läsa den boken. Sen kanske. Kanske.
Knarkade Paramore hela vägen hem sen. Huvudet är helt tjockt med känslor, pirr och moln. Mest gråa moln. Filmen kanske väckte en aning mycket i mig ändå.


 



x


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötast i världen! Det är du! Puss!

2008-12-16 @ 07:39:05
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Malin

vi kom en liten stund iaf.. men det var så mycket folk plus att vi inte fick sitta i din sektion. jag och karin kom överens om att människan i dörren inte var allt för trevlig.. men iaf. jag saknar dig. massvis.



hoppas vi ses, snart!



älskar dig.

2008-12-16 @ 22:44:04
URL: http://abigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0