never be without you


Hm. Just idag känns det mer som om jag stoppade in pepparkaksdegen i öronen istället för att äta upp den. Fan vad det är apa. Som ni kanske kan gissa mår jag inte riktigt som en prinsessa just nu. Har dock ätit lunch, pratat i telefonen (blir väckt av D som panikringer för att hon har haft en mardröm. Min fina.), gråtit till trasiga personligheter och lindat in mig i mina egna drömmar. Snart måste jag börja ta mig till jobbet. Känns som om det kommer gå bra idag. Ergo: Helvetet kommer komma på besök ikväll. Puss

x
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha nej? Vad coolt. Bor du nära centrumet eller? ^^

2008-12-10 @ 22:06:15
URL: http://fearless.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

haha gör det :)

Hmm det är typ samma för mig. Bor typ på kullen ovanför, eller hur man nu ska förklara det ^^

2008-12-11 @ 12:09:24
URL: http://fearless.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0