in lack of anything else


10 saker jag borde göra innan det här året är slut, (men antagligen inte kommer göra) blandat med saker jag vill och med stor säkerhet kommer göra.


1. Få arslet ur vagnen och köpa julklappar, hur mycket jag än avskyr julen.

2. Klippa till min lugg innan jag petar ut ögonen på mig själv.

3. Köpa ett par till skor, eller två par för att vara mer exakt.

4. Rensa ut min garderob.

5. Sätta upp en budget för kommande löner.

6. Skaffa lite ordning. Överallt.

7. Hämta mina resterande saker hos mamma.

8. Äta bättre? (Fuck no.)

9. Boka en resa till i vår. Bort bort bort.

10. Ta mig i kragen och göra något åt saken! Jag blir galen, andra blir galna. Och jag är feg.


x

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, 10:an ska du banne mig lyckas med innan första nyårsraketen syns över ditt huvud hjärtat! Våga våga våga! Vad kan gå fel? :)

2008-12-10 @ 11:37:48
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha jepp det gör jag :)

2008-12-10 @ 12:26:18
URL: http://fearless.bloggagratis.se
Postat av: dadda

1. Det ska vi ta tag i tillsammans.



4. Där ska jag vara med och sitta i en hög under dina kläder.



8. Det där har vi båda sagt till oss själva många gånger men det slutar ändå med att vi sitter på donken där du petar mig i näsan med pommes.



10. Om jag ska ta mig i kragen och våga göra det som du vill att jag ska göra, då jävlar ska du våga.

2008-12-10 @ 17:04:30
URL: http://dadda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0