i got to do it


Usch. Extrem dåliga dagar på jobbet både idag och igår. Idag slog i och för sig alla priser. Blev ganska förbannad. Nej, nu förskönade jag det hela. Jag blev riktigt otroligt apförbannad. Och det höll i sig, av en anledning som jag vet. Jag vet exakt vad som hade gjort så att jag hade lugnat ner mig lite. Le lite. Men nu var det som det var och jag höll även på att stå på näsan inför någon jag knappt vågade hälsa på. Eller ville hälsa på. Definitions fråga.

Nu svamlar jag goja. Inatt var en tuff sak. Började gräva upp saker jag trodde hade förmultnat för år sedan. Bara för att inse att dom ligger fortfarande kvar, liksom hånflinar åt mig. Ett ärr som aldrig kommer ens börja blekna. Somnade med tomhet i kroppen. Vaknade intill mjuk hud. Vaknade intill min dåtid.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0