get out of my head


Jaha, dan före dopparedan. Kul grej. Eller inte. Nej. (Negativt här igen). Hur som helst, ska lyfta upp mitt humör litegranna och kika på skor. Kanske något par som får följa med mig hem också. Satte precis på mig armbandet jag fick av Emma, som jag förövrigt har på mig nästan varje dag (saknar dig så himlarns), och ska bara blåsa håret innan jag kutar ut i vinterlandet. Alltså höstvädret, när man pratar vinter i sverige.

Ikväll är det lilla julafton. Så som det alltid har vart för mig dagen innan. Imorgon ska jag flänga lika mycket som jag gjort alla andra år, även om jag strängt svor att jag skulle stanna på ett och samma ställe iår. Men har man en moster från andra sidan jordklotet som för en gångs skull är hemma i det avlånga landet kan jag vika mig och offra min lugna jul.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0