every day, every week


I'm le tired. Ja, faktiskt. Ska gå och sköja av mitt ansikte nu. Har haft en underbar helg, sådär helt lagom innan löningshetsen kommer. Vilket är imorgon.
Igår åkte jag och Josefin till Kista för att julhandla. Det slutade med att vi kulhandlade. Vi handlade alltså bara saker till oss själva. Grattis. På kvällen kom min lilla Malin över och vi myste och promenerade i den kalla decembernatten. Idag, har jag lagat middag till några gamla familjevänner. Fick som present massa exklusiv choklad. SMASKENS? Ja, hallå.. jag är ju tjej?

Hur som haver. Ska sätta i mig lite choklad, tvätta ansiktet och krypa ner i sängen. Gosa med någon som ligger i min säng och väntar.



(På tal om inget. Alla säger samma sak, i stort sätt. Samtidigt kommer jag aldrig ta något steg. Jag kommer aldrig våga utsätta mig för det. Inte nu.)

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0