vad gör man inte?


Dålig uppdatering, mest för att jag inte har haft någon lust att skriva om de meningslösa dagar jag har haft. Eller rättare sagt så är det inget intressant att skriva om.
Idag tog jag en sväng in till stan för en fika och lite annat. Vet inte vad det är med mig och mina plåster under hakan som får folk att vilja prata med mig? Idag fick jag hur som helst höra en grymt intressant historia om en pojke som fiskar kräftor. Host. Han pratade som om jag skulle kläcka ur mig "ÅH vad roligt, kan inte jag få följa med?". Näe. Annars var det väl ganska trevligt på ett sätt.

Nu är jag i alla fall hemma, nermyst i pyjamasbyxor och sjukligt sugen på en fetaostsallad. Just nu får jag roa mig med lite 2 and a half men. Yep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0