vänta och se


Värdelöst väder.. det blåser som fasiken. Vaknade imorse när en viss herre stormade ur sängen pga försovning, och kunde såklart inte somna om. Trodde jag, efter en kvart snusade jag under täcket igen.

Hur som helst. Jag fick ju då jobbet som jag blev tvungen att våndas över en hel helg. Plus en dag extra, bara för att den dagen dom skulle höra av sig fick helt plötsligt hela min telefonbok för sig att ringa och gnata lite på ingenting. Så, just därför fick dom inte tag i mig och mitt humör gick åt helvete. Tajming är allt? Jag börjar i vilket fall som helst jobba på fredag (läs, imorgon) och jag känner inget speciellt inför det. Kommer imorgon, då får jag panik och välter ner alla tallrikar dom har ska ni se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0