w to the ork


Vad hände med tiden? När jag vaknade hade jag hur mycket tid som helst på mig.. trodde jag. Nu måste jag vara redo och good to go inom en timme. Kan sluta hur som helst. Anyhoo.. ser ut som om det blir DC kickoff imorgon också. Med tanke på att S inte fick ledigt. Jävla skitaffär. Vilken idiot går och köper en cykel mitt i natten? Och är den personen så pass handikappad att han behöver fem stycken som säljer cykeljäveln till honom också? Uppenbarligen. Men det ska bli väldigt intressant. Eller något i den stilen. Nu ska jag gå och bråka med min lugg så att den ligger som den ska. I värsta fall får jag satsa på en frissa alá den där Mary. Höhö.



(Uh, hur gammal är inte den här? Jag ser någorlunda besvärad ut om inte annat, som jag känner mig nu.)

Kommentarer
Postat av: Carina

Oh hej! :)

JA! Det var ju verkligen länge sen nu så en promenad och en glass (..eller något varmt) skulle vara jätte roligt med dig. Vi får bestämma något! :)

2008-08-29 @ 16:46:02
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0