old friends, new enemies


Okej, jag TÄNKTE faktiskt göra något vettigt idag. Men nej. Jag har istället (i brist på annat) plöjt hela Gossip Girl säsong ett. Ah grattis till mig, där är något att slänga in på meritlistan. Sedan gjorde jag något så upplyftande som att panta flaskor för över 100 kronor, som ändå inte gick ner i min ficka tyvärr.

Imorgon ska jag träffa en gammal kompis från högstadiet. Det känns.. ganska underligt med tanke på att vi varken setts eller hörts sen sommaren mellan 9an och 1an. Men det ska bli kul, misstro mig inte! Men det blir lite som att träffa en helt ny människa, med tanke på att jag inte har en blekaste aning om vad hon har gjort de senaste åren. Eller vem hon har blivit. Ibland är det chockerande hur mycket en person kan förändras under en så kort tid. Eller hur lite någon kan förändras. Allt är inte heller alltid åt det positiva hållet, fallet är absolut inte så många av gångerna. Så, det återstår att se, i guess.

Nu ska jag fortsätta störa min pojkvän medan han spelar sitt metal gear soldier. Godernatt! (Eller godmorgon kanske är mer rätt ordval..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0