no sense


Jag hatar att äta när jag mår såhär. Det kinkigaste är att jag måste äta, med tanke på att jag bara sänkt två mackor idag. Och en skål med flingor förutom muffinsen. Så, efter att ha tryckt i mig pannkakor så mår jag sådär extra illa. Fan vad härligt. Och nu skrev jag precis det som jag irriterar mig på så mycket. Vad jag har ätit idag. För vem bryr sig om det? Jag bryr mig inte ens om vad jag äter om dagarna. Nej fuck. Känner för att springa och stoppa fingrarna i halsen för att få bort det här illamåendet. Men det kommer jag inte göra heller.. mest för att jag hatar att kräkas.

Jag vill ha D här. Jag behöver henne nu. Jag orkar inte med..

Kommentarer
Postat av: dadda

Jag saknar dig min lilla älskling. Så otroligt mycket. När jag kommer hem så blir det du och jag ett tag. Som på en healing.

2008-08-21 @ 02:24:23
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0