som en dränkt katt


Så kommer jag se ut inom en snar framtid.
Det är inte lockande alls att gå ut genom dörren nu kan jag säga. Och det är inte bara för att jag kilar omkring i endast mässingen heller. Okej med regn, regn är mysigt. Men måste det blåsa som ett helvete på det? Inte mysigt längre. Och inte kan jag använda paraply på grund av detta faktum heller, för då kommer jag fara iväg som någon jävla Mary Poppins.
Jag undrar om det kommer regna på bröllopet. Men i folkmun ska det betyda tur? Eller är det bara något man säger för att man inte ska bli ledsen om det regnar på ens bröllopsdag? Kanske.

Kommentarer
Postat av: Amina

Ska också släpa mig ut.^^ Colabegär :-o

2008-08-05 @ 13:53:40
URL: http://aminasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0