rec


Sitter här lite lätt groggy och vimmelkantig. Min mage är helt komplett tom, och jag börjar få lite bråttom. Förlåt mig själv, jag ska sluta stressa alldeles strax.. För idag måste jag då springa iväg och lämna in min mobil för tredje gången. Sedan ska jag inhandla en annan sak som jag absolut inte kan skriva ut här eftersom att personen ifråga läser bloggen. Ingen spoiler här inte, så försök inte!
Men nu tar jag det lite lungt. Proppar min stackars iPod full med The Kooks och även lite gamla godbitar. Ska krypa in i duschen också. Ligga där och jäsa ett tag innan jag tar mig ut i det dåliga vädret.

På tal om att jäsa, måste jag berätta vad som trillade ner i vagnen i storhandlingen igår. En cupcakes bok! MUFFINS! Japp, jag ska lära mig baka muffins tills jag trillar av pinn. Och jag ska bli förbannat bra på det också. Plus att boken är väldigt fin också, inbjudande. Puss på det, visar sen.

Kommentarer
Postat av: dadda

Om det är mig du menar med "försök inte" så VILL JAG VETA! jag e nyfiken :D

2008-08-02 @ 15:59:52
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0