nya lurar och trasig mobil


Ja hej och hå. Så går det när man smäller i sig ett ton mer mat än vad man orkar. Man somnar. Anyhoo.. idag har jag vart och födelsedagsfikat hos min faster. Jag förvandlades plötsligt till en vandrande klätterställning och har kånkat runt på två små barn i några timmar. Blev påmind om att min äldsta kusin, som ändå bara är 7år gammal, snart är i tonåren. Det går så fort.. snart kommer jag inte ha henne i knät varenda gång jag kommer över. Eller ha henne dragandes i armarna om att jag ska leka eller sitta och rita med henne. Hm..

Jag fick nyss ett par nya hörlurar av min far. WIHU, tack tack! I och för sig måste jag ställa mig och putsa varenda fönster, insida och utsida. Men det är det värt. Råkade även beställa hem Natural Born Killers. Har för mig att det var en bra film?
Strunt samma, imorgon kommer han hem. Och på tal om imorgon så blir det fan smisk! För vem, jag vet inte, men min mobil som jag då gladeligen fick tillbaka (för andra gången) har kvar problemet som gjorde att jag skickade in den. Äckel pryl. Så, jag är otroligt grinig på dom som då ska ha "lagat" min mobil. Två gånger. Svin. Imorgon åker mobilen in på service, för tredje gången. Grattis.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Mobiler vill aldrig leka på det sättet man själv vill :(

2008-08-01 @ 22:31:07
URL: http://holmenkollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0