nej nej och åter


.. Nej. Här är jag, har bara ont och kan egentligen inte göra annat än att fokusera på att inte tänka på det. Fråga inte varför, inget svar kommer ändå komma. Det jag vill höra är att det kommer bli bra, att det fixar sig. Det är det jag har ställt in mig på, för det är det som får mig att klara av det och inte bryta ihop och dö i närmaste hörn. Att höra att det skulle kunna bli värre, eller inte försvinna inom en snar framtid, är något jag inte vill höra. Även om det kan vara sant, så är det inget jag vill ha med i beräkningen alls.

Äsch, det här är svammel. Men svammlet tillåter mig att tänka på annat. Det är väl inte meningen att allt ska läcka ut här heller. Men om jag är onårbar, vilket jag antagligen kommer vara nu, så är det en liten förklaring till varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0