mitt hjärta fyller år


Känns jävligt skönt att bli av med den här abstinensen jag har haft i en vecka nu. Ja för igår kom han hem och jag fick äntligen krypa ner intill och snusa i halsen på honom. Så nu är jag nöjd.

Igår hängde jag lite inne på tshirt store (för andra gången i veckan), mest för att det finns så jäkla mycket att välja emellan. Dessutom var personalen så förbannat trevlig. Det är något visst med små affärer, för det mesta känns det som om dom bryr sig mer om kunderna. Inte som i dom stora affärerna, där man kan gå vilsa bland klädhyllorna och inte vem det är som jobbar där och vem det är som har tappat bort sig.
Sak samma. Klockan är fem och jag känner för ett nytt nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0