minidropp regn


Det fullständigt spöregnar ute. Och jag älskar det! Fan att jag inte gick från Karin lite senare, då hade jag vart ute nu. Sommarregn är något av det bästa som finns. Jag tycker om regn i största allmänhet, det mesta har en tendens att bli så mysigt då.

Anhyoo, idag har jag träffat Karin och Amanda för första gången på väldigt länge. Måste passa på nu också, med tanke på att dom åker till Kos i fem veckor från och med fredag. En resa som jag skulle följt med på egentligen, tills jag insåg att jag verkligen inte har tid att åka i augusti månad. Men jag gråter inte nämnvärt faktiskt, även om det skulle vart hur kul som helst att följa med.
Sen hamnade jag hos Karin för att hämta lite saker som jag spritt ut överallt. Och som det alltid blir när man bara tittar förbi där så satt vi på golvet, pratade och jag gick igenom hennes nysydda klänningar. Dom är underbara, kort sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0