"i no naaathing"


Sitter och tittar på Pang i Bygget med pappa. Förjävla skönt att bara få sitta och skratta åt meningslös humor och äta choklad. Det lilla som finns kvar, efter att en viss herre har länsat köket på allt godis. Har spenderat hela dagen till att tvätta våra skitiga fönster och städa mitt skitiga rum. Så nu skulle jag kunnat krypa ut genom min fönsterruta av misstag bara för att dom blev så rena. Tänk vad jag kan om jag sätter mig fan på det.

Har även plockat ihop tre stycken lådor. Med andra ord, tomma skolådor som ändå bara står och skräpar. En låda för studenten, en från Arvika och en för mig och hjärtat. Jag är en nostalgi idiot av mig, så det här är ganska typiskt mig. Jag KAN inte fokusera på vad jag skriver, så jag ska återgå till TVn. Bye bye now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0