i like you guys


Jag lever! I'm aliiiive! Provomgång på jobbet igår då. Kan nog inte beskriva hur vilsen jag kände mig i början, men efter ett tag kom jag in i svängen. Lärde mig sakta men säkert, nu känner jag mestadels bara för att sätta mig ner och studera menyn och borden. Så jag kan innan jag får min egen sektion. Hur fan ska det gå liksom?

Anyhoo så blev jag ubjuden efter jobbet. TREVLIGT. Nersupen första dagen. Grattis till mig? Nej men det var väldigt mysigt ändå. Som en enda stor famiiiiiilj.
.. Okej. Jag är trött och en smula bakis. Med andra ord har jag huvudvärk. Ska spela tvspel nu, kanske gå och köpa några liter Cola att hälla i mig. Mums.


(D, jag har massa att berätta! Ring när du har tid)

Kommentarer
Postat av: dadda

yesyes ;) du ska calla mig ikväll

2008-08-31 @ 19:37:35
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0