hello there


Jaha minsann. Intervjun för jobbet var idag, och även om jag inte vill säga det så kändes det som om det gick bra. Men, eftersom att jag inte känner för att bygga förhoppningar som har en möjlighet att falla platt till marken så håller jag mig på ett neutralt stadie. Hur som haver känner jag för att glömma bort att våndas ikväll. Jag har blivit medbjuden till en kväll på Baba's faktiskt, och jag funderar på att hänga på. Fast samtidigt känner jag för att gosa med S, så jag har ett dilemma. Men det löser sig..
Förövrigt är jag så äckligt avis på Jasmine som vann tävlingen på Elin Klings blogg. Jag vill också få massa pengar att shoppa föör. Det känns som om jag vart fattig för länge. Kan det inte vara måndag nu, så jag får veta om jag har fått det där förbannade jobbet eller inte?!



(Det är dom små ögonblicken, som idag. När jag kände mig som fulast med mitt stora no good sår under hakan. När man känner sig som värst, det är då sånt känns som bäst. Puss på det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0