för det är ju sant




För jag älskar ju dig så himla mycket. Och det gör så förbannat ont i mig när folk behandlar dig som en smutsig trasa. När jag tänker på allt det får jag lust att jaga ner henne och få henne att må lika dåligt som hon borde göra. Vänner ska inte bete sig på sånt sätt. Vänner ska man behandla med respekt. Minst. För vem vill ha en vän som bara tar och tar och sedan ger blanka fan i om man själv behöver något? Som stöd kanske? Förståelse? Jag kan fortsätta hur långt som helst, men just nu orkar jag bara inte. Jag blir arg när jag tänker på det som händer just nu, på det som har hänt. Nu ska jag bara krypa ner i sängen intill en varm kropp och tänka på annat. Bättre saker än vänner som bara hugger vad dom än kan finna i ryggen på en. När dom helst får chansen till det. Patetiskt kallas det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jessica, jag saknar dig massor!! <3<3

2008-08-29 @ 13:42:34
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: dadda

nu sitter jag med tårar i ögonen. helt seriöst.

fan vad jag älskar dig.

2008-08-29 @ 13:43:27
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0