Dadda, Take Over!

Skrivet igår den 5 Augusti..

Woho! Yes, eftersom Jessica sitter och kladdar på min nya mac, och skriver massa saker som jag inte får se; Så tar jag över hennes blogg lite nu. Idag fyller jag 18 år och Jessica är här för att fira den med mig.


Jessica har funnits i mitt liv nu sammanlagt 10 månader, men vi träffades första gången för 7 månader sen och sen dess har jag varit beroende av henne i mitt liv. Hon healar mig på något sätt, jag blir lugn och glad av henne. Jag behöver henne.  Så jag tänkte nämna här för alla som läser att Jag Älskar Henne.
Hon är en underbar person, underbar människa och en jäkla toffel gällande hennes lilla pojke Samo. Men hon är kär, så jag får unna henne det. Hon gör sig tid för mig ibland ( höhö ).


Nä men Jag Älskar Henne. Och jag är så otroligt glad att hon är här för att fira min 18årsdag med mig.


Kommentarer
Postat av: dadda

Hihiiii :D LOGGA IN PÅ MSN!

2008-08-06 @ 14:31:08
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0