ballonger och serpentiner


Ännu än födelsedag ska
uppmärksammas här, och inte mindre än min lilla daddelidu som fyller 18 idag! Hon fick däremot världens sämsta väder.. men det kan man strunta i och ha kul i alla fall! För man fyller faktiskt inte 18 varje dag. Nu ska jag nog ta och ringa henne, när min röst har kommit tillbaka. För ja, vi somnade med fönstret öppet och det har vart halv storm inatt. Grattis, så jag har äckligt ont i halsen. Men sånt får man leva med.
(oj, inga ballonger föressten!)



Föressten så längtar jag tills Emma kommer hit och hälsar på. Eller vice versa.

Kommentarer
Postat av: dadda

Hahaha (L)

2008-08-05 @ 16:41:45
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0