you licked my muffin


Jag har börjat släppa grymt på min diet. För det verkar inte göra min lilla mage något. Lagom till grillsäsongen, perfekt. Pratade med Amanda nyss också, hon är ängel nog till att sy en ny fin kjol till mig som jag kan ha imorgon. För jo, det är ju mösspåtagning. Ska ha aktiviteter (?!) med B klassen, som jag inte har något emot.. alls. Min Malin går ju där för det första!

Visst ja. Igår var det skiva, och jag var på middagen. Nervös som ett fuck innan, för jag är ganska harig av mig när det gäller så mycket nya människor. Och en annan anledning. Men det gick fin fint. Träffade helt oväntat en gammal skolkompis från högstadiet. Och middagen bestod mest av att skratta ur sig den medelmåttiga maten på tallrikarna igen.
Fick grymt mycket beröm för min klänning. Med all rätt, den är ursnygg. Credd går till Karin, det var hon som sydde den och var gullig nog att låna ut den till mig kvällen till ära.


klänning

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snygg klänning!

2008-04-29 @ 19:12:45
Postat av: Anonym

va söööt du är!! :)
jag lääängtar enormt mkt till imorgon^^ äntligen lite quality time with my best friend..:)

och, klänningen är underbar, men modellen.. wooho^^ :D
hahahahah

2008-04-29 @ 20:41:45
URL: http://abigworld.blogg.se
Postat av: Matilda

Den är verkligen SJUKT snygg.

2008-05-01 @ 19:33:58
URL: http://holmenkollen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0