smultronlakan


Jamen godmorgon. Kanske fel ordval men förfan..

Idag har det vart en riktig fuckdag. Vaknade, mådde skit. Min mage har börjat spöka igen, TROTS att jag faktiskt har hållt min strikta no-meat diet. Kanske är det stressen som jag har inför den här veckan. Så det slutade med att jag stannade hemma från skolan. Sov antagligen för länge, blev väckt av att Samo kom hit. Men hans besök blev inget uppiggande direkt, för det slutade med att vi hamnade i min säng och somnade in lite då och då. Pappa kom hem med piskan och det blev till att tokåka till IKEA innan dom stängde och stressa runt där. Inte gjorde det saken bättre av att dom ropade ut i högtalarna varje jävla minut att dom stängde inom kort. Helvete.

Min dag. Inte roligt. Plus att jag tog bort kvällen. Stressiga telefonsamtal och mig själv i ångesttårar på mitt golv. Men vädret har ju vart bra.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0