lugnet innan stormen


Phu, nu får jag sitta lite och reflektera hur allt ligger till. Blev till att kuta iväg tidigare till lokalen för att röja och fixa och dona en massa innan imorgon. Men det verkar faktiskt bli riktigt bra (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!). Virrade omkring inne på ICA Maxi också som några andra yra hönor, och jag gjorde som jag alltid gör.. Hoppar och skuttar, gör underliga ljud och åker omkring på kundvagnarna.
Imorgon kommer min panik antagligen komma. Men jag ska försöka ta det lugnt. Jag lovar.

Allt är bättre nu. När jag fick tankarna på annat. Idag är det även en hel månad med S. En hel månad. Den bästa.

meow

Kommentarer
Postat av: Johanna

en månad är många dagar... många timmar. Ha en trevlig fredagkväll. Titta gärna in på min blogg och lämna ett spår efter dig...

2008-04-25 @ 21:18:17
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0