läggdags?


Ja, enligt klockan borde jag ligga och nanna mysigt på min kudde. Istället sitter jag uppe och redigerar bilder. Tänker, som vanligt, helt klarvaken. Jag borde dessutom packa lite till imorgon eftersom att jag antagligen inte kommer hinna hem en vända innan skivan på kvällen.
(Bara sådär off the record så har jag käkat en hamburgare idag. Jag har officielt brutit mot min diet.. återstår att se om det går bra eller inte.)

Nu tänkte jag bjussa på två bilder från idag, sen ska jag väl försöka sova. Jag har en sån underlig känsla i mig. Inte bra, samtidigt inte heller dålig. Bara konstig. Hoppas den försvinner till imorgon.


sgd

.
malin

Kommentarer
Postat av: haha.. gissa vem..:)

åååh..

hej hjärtat! :) va fiina de blev! :D :)
LOVE YA!

2008-04-28 @ 08:16:40
URL: http://abigworld.blogg.se
Postat av: dadda

Ooh min kamera? :D vill se alla bilderna sen.
förresten måste vi fota nån dag!

2008-04-28 @ 09:13:40
URL: http://daddass.blogg.se
Postat av: A

Vad fina bilder snygging ;) fina klänningar också...

2008-04-28 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0