helvetes sl = promenad hem

Ja, precis som uttryckt. Jag gick hem från fridhemsplan, för jag blev kort sagt riktigt förbannad. Anledningen till kaoset på gröna linjen var tydligen att någon dum fan hade kört in sin lastbil i en bro. Bra jobbat, körkortet från ett flingpaket eller?
Så jag har mer ont i fötterna än nödvändigt. Men det blir en snabbvisit i duschen och sen får fötterna hoppa ner i ett par pumps. För ikväll är det skiva gottefolk! Glitter och glamour, självfallet har Karin fått äran (tagit sig äran) att sy en klänning till mig. Om jag känner henne rätt blir det lika snygg som den förra.

Fast jag kan ju egentligen inte klaga på promenaden hem. Underbart väder. Verkligen U-N-D-E-R-B-A-R-T. Puss på er mina små kycklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0