det är du


Mina tankar dog. Dom blev ihjälklämda när alla skulle ut på en och samma gång. Tomheten susar innuti mig, jag vet inte vad jag ska ta allt som. Min värld går i svart och vitt, någon gråshaskig ton mittemellan. Mitt sinne är inte vad det brukade, mina fingrar kan inte skriva som dom kunde innan. Paniken börjar tränga ur mina porer, snart drunknar jag. Tafatt försöker jag fly. Jag vet bara inte vart. Jag vet inte vart jag kan stanna, vart jag kan andas igen. Vart jag kan känna mig trygg.
Allt jag vet, är att du är den som får allt det här att försvinna. När jag kryper in under din hud, fylls jag av något som var min värld att gå i regnbågens färger.
Det är du som räddar mig undan mitt mörker.


x

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0